Bagsss♥

16 Okt

heeeeei♥,

Ieder meisje heeft er wel een paar, tassen  ze zijn super handig want je kunt er alles in kwijt en ze maken ook nog is je outfit compleet. Ze zijn er een veel verschillende soorten,maten en kleuren we hebben er de leukste uitgekozen !

Asos € 44,87 ,-

Bershka €19,99,-

Bershka €25,99,-

Pull and Bear €14,99,-

webshop: 3 suisses  €20,99,-

webshop: hip voor de heb €25,00,-

pieces €69,90,-

 

wat vinden jullie van de tassen ?

Kusss, Ilona en Jill

6 Reacties to “Bagsss♥”

  1. Tessa oktober 17, 2011 bij 4:04 pm #

    GE-WEL-DIG MOOI!
    ik ga ze meteen kopen!:)
    en lekker goedkoop ze zien er ook heel praktisch uit haha het totale plaatje!
    kuss!

  2. jessy oktober 18, 2011 bij 5:09 pm #

    Ik hou echt van tassen! maar heb er zelf niet heel veel ik denk 6 ofzo

    • fashionforyouandme oktober 18, 2011 bij 6:12 pm #

      6is ook niet weinig! Het is gewoon de kunst om een tas te kopen die bij veel van je kleren passen. Dus niet bijvoorbeeld een rode tas als je maar een rood kledingstuk hebt Maar als je een bruine tas koopt staat die ook leuk bij dat ene rode shirtje en alle andere bruine dingen die je hebt
      Jeah gouden tip haha!
      Kus!

  3. salwavandergaag oktober 19, 2011 bij 1:00 pm #

    Ik ben gek op tassen!!

  4. pindakaas oktober 19, 2011 bij 5:45 pm #

    Die tassen zijn echt mooi, ik moet zelf ook nog een nieuwe tas.
    En ik zie er een paar leuke tussen staan.
    Tassen zijn echt geweldig!

    Xkuss

  5. laura september 18, 2012 bij 8:07 pm #

    ik wil graag die laatste tas weet je meschien waar ik die kan kopen ?

Geef een reactie

