Jill&Ilona without ilona

21 Okt

Haaaaaiguyss!

Vanaf vandaag t/m volgende week zondag zullen jullie het alleen met mij moeten doen, Jill,want Ilona is lekker een weekje naar Engeland(Jallooeerss). Zij gaat daar lekker shoppen bij de Primark en de Topshop en andere leuke winkeltjes, dus daar krijgen jullie ook nog wel een shoplog(je) van.

Denken jullie dat jullie het een week lang zonder Ilona uithouden?:) Jullie krij’gen éxtra veel en extra leuke artikeltjes van me hoor!

Haha, see ya next time!

Kus,Jill

2 Reacties to “Jill&Ilona without ilona”

  1. pinkuhiyoko oktober 23, 2011 bij 2:53 pm #

    londen :) ik ga daar over een paar daagjes ook naartoe! heel veel plezier en ik verwacht wel een leuke shoplog he! hihi liefs

    • fashionforyouandme oktober 23, 2011 bij 5:57 pm #

      ja tuurlijk krijg je die eentje haha, tenminste als ilona goed geshopt heeft! maar daar ben ik niet bang voor hoor, ze zit alleen niet in londen, maar veel plezier!!
      kus.

Geef een reactie

