Music.

23 Okt

Music was my first love, and it will be my last..

Muziek, ik zou er echt niet zonder kunnen, ik luister eigenlijk wel elke dag muziek, muziek maakt me vrolijk als ik down ben, maar ik kan evengoed ook mooie,slowe nummers luisteren! Muziek is echt geweldig! Maar goed, omdat ik zo’n fan van muziek ben dus deel ik vandaag met jullie mijn lievelings liedjes/albums/artiesten van het moment.

Ik luister de laatste tijd eigenlijk hele andere muziek als anders.. ik weet niet, andere artiesten, meer van 1 artiest eigenlijk! Eerst luisterde ik eigenlijk gewoon echt alles door elkaar meestal wat snellere muziek maar nu luister ik ook echt rustige mooie zeik liedjes enzo haha en veel van 1 album dan.

Bijvoorbeeld het album 4 van Beyoncé heb ik echt plat gedraaid! Vooral de nummers: I was here, best thing i never had, countdown,end of time,1+1,love on top,en start over! Maar die luisterde ik eigenlijk allemaal heel veel in de vakantie, ik luister ze nu niet allemaal meer even veel maar hier zijn er een paar:

Love on top-Beyonce:

Echt een leuk liedje met een super leuke maar toch eenvoudige clip, die dans! Omg, die wil ik leren,hoe vet is die!

1+1-Beyponce:

Wel een heel leuk liedje en heel mooi, maar is toch niet mijn lievelingsliedje, maar ik doe hem er bij omdat hij toch wel heel mooi is en omdat het een mooie clip is.

I was here-Beyonce:

Is nu wel denk ik mijn lievelings liedje van het album 4, ik vind het zoooo mooi als je het stukje hebt na het eerste reffrein dat je haar hoog hoort zingen maar op de achtergrond toch wel goed hoort dat ze laag zingt, lovely! ( is vanaf minuut: 1:10)

Ik vind Beyonce ook gewoon geweldig! Ze kan zooo goed zingen, en hoe ze ’t allemaal doet, ik heb echt respect voor haar! Ook nu ze zwanger is vind ik zo leuk voor haaar!

 

Dan nu best wel een hele andere artiest en andere soort liedjes: Jessie J, met haar album: Who you are, luister ik de laatste tijd ook wel een paar liedjes van, maar ik vind Domino toch wel echt het leukst!

Domino-Jessie J:

een best wel vrolijk en leuk liedje vind ik! vooral die oehoehoeh vind ik leuk haha!

En waar ik en Ilona helemaal fan van zijn is het liedje Superbass van Nicki Minaj, dan zitten we in de klas bijvoorbeeld en begint een van ons met tttthhhiiiisssss… en dan beginnen we met rappen haha, we kennen het liedje hélemaal uit ons hoofd!

Superbass-Nicki Minaj:

ja een béétje een aparte clip.. want Nicki Minaj is ook wel beetje heel apart haha, maar ’t is wel een leuk liedje!

Maar ik heb afgelopen week een andere super gave versie van Superbass ontdekt namelijk een cover van een meisje die Superbass akoestisch heeft gedaan, zo word het ineens een mooi liedje!

Superbass-drew bator

 

En dit waren alle liedjes wel die ik de laatste tijd veel luister, eigenlijk zijn het er nog wel veel meer maar dat werd een beetje lang haha, dit waren mijn lievelings!

Wat vinden jullie een mooi/leuk/lekker liedje?

Kus, Jill

 

 


 

Eén reactie to “Music.”

  1. roos oktober 24, 2011 bij 2:05 pm #

    Die cover van super Bass is echt mooi!

Geef een reactie

