Holiday!

24 Okt

Hello Beauty’s!

Hoewel sommige van jullie vorige week een lekker weekje vrij hadden en nu weer zitten te zwoegen tussen de schoolbanken (of op je werk),begin in vandaag aan een lekker weekje rust! Heerlijk!

 

Mijn week:

monday:

lekker luieren! Even helemaal tot rust komen,leuke foto’s kijken op http://www.weheartit.com,en lekker vanuit me bedje blogs lezen, of de nieuwe cosmogirl en misschien dat ik ook nog wel een lekker maskertje neem en mn nagels lak in een leuk herfstkleurtje, of nieuwe make-up looks ga uit proberen of al mijn kleding uit de kast haal en ga combineren! Ik ga ook nog lekkere cupcake’jes bakken :) Heerlijk zo’n dagje!

tuesday:

misschien ga ik met een vriendin fillms kijken(paranomal activity 1,2 en 3), maar dat is nog niet zeker! Als het niet doorgaat kijk ik wel nog ff wat ik ga doen, misschien toch even aan mijn huiswerk, hoe stom het ook is, of misschien even langs mn oma met mn moeder.

wednesday:

Leuke dag! Want ik ga gezellig met mijn lieve vriendin, Eva, naar Tilburg! (bershka,pull&bear ohjeah babeey) en daarna gaat ze gezellig mee naar mijn huis, gaan we een gezellig filmpje met popcorn ofzo kijken,en dan blijft ze gezellig slapen:) Girls sleep overrr!

thursday:

dan is Eva dus nog steeds bij mij, dus moeten we nog ff kijken wat we gaan doen ofzo, geen idee eigenlijk!

friday:

mmmmmm, laatste dagje van de échte vakantie :(:( gaat zo snel voorbij hé, ik denk dat dit ook een luierdagje ofzo gaat worden, en m’n spullen inpakken want dan ga ik het weekend naar mijn vader, en waarschijnlijk moet ik ook nog wat huiswerk doen..

zoals je ziet ga ik niet een héle bijzondere week tegemoet, maar wel een lekkere uitrust week, heerlijk, helaas mis ik mijn vriendinnetje Ilona wel hoor haha. Wat ga jij doen in de vakantie? Of als je geen vakantie meer hebt, wat heb je gedaan? 

Kus, Jill

4 Reacties to “Holiday!”

  1. jessy oktober 24, 2011 bij 1:24 pm #

    Wat ga jij veel leuke dingen doen zeg! ik heb ook eindelijk vakantie haha
    ik ga gewoon paar keer met vrienden afspreken en winkelen in amsterdam. en er wacht nog aardig wat huiswerk op me!

    • fashionforyouandme oktober 24, 2011 bij 1:44 pm #

      Nouuuu, dat klinkt ook niet verkeerd hoor! Ja ik heb ook héél veel huiswerk, maar veel plezier nog! en shop ze in A’dam!! Wel een shoplog hea!? haha,
      Kus.

  2. charile oktober 24, 2011 bij 4:26 pm #

    Ik heb geen vakantie meer :( Ik heb mijn stage gelopen die ik voor school moest doen :)
    x

Geef een reactie

