Shoes.

25 Okt

Haaaai!

Ja bijna ieder meisje heeft er wel een liefde voor, schoenen, zo ook ik! Dus ik ging is op internet op zoek naar leuke schoenen, gewoon voor inspiratie,voor de leuk! Omdat snuffelen in webshops zo leuk is!

Hier zijn mijn favorieten!

 

wauw, iedere vrouw droomt hier toch van! 

zelf heb ik al ”laarzen” voor de winter, nou zijn het niet echt laarzen, maar goed.

alleen op deze foto zijn ze echt veel en veeeel donkerder als in het echt! Hier zijn ze gewoon echt bruin, maar die van mij zijn camel kleur! (invito €99,99)

 

http://www.sacha.nl , sacha heeft altijd hele leuke schoenen vind ik persoonlijk!

wauw, wat een stoere sleehakken! Echt suuuper gaaf, helaas zou ik hier (nog) niet op kunnen lopen, maar misschien als ik iets ouder ben! Wauw! (€64,95)

ook zon lekker stoer laarsje! (€89,95)

http://www.bershka.com, Bershka, i love it, maar ik ga er eigenlijk nooit heen voor de schoenen, is kijken wat ze hebben!

wat me opvalt bij bershka is dat ze echt heel veel hele lange laarzen hebben! Dit zijn de kortste! En deze vind ik eigenlijk ook wel lang.. Ik vind hem niet super, maar volgens mij kun je hem omslaan, dan lijken ze me wel leuk, anders.. mwha.(€69,99) ( dit is trouwens de kleur die de foto van mijn huidige laarsjes zou moeten hebben, want dit is toch écht de kleur hoor!)

mmmm, de schoenen bij de bershka, vind ik niet zo super..

http://www.zalando.nl, de schoenen walhalla, volgens de reclames! Haha, nou we zullen zien

zo, dit is weer eens wat anders! Zoals je ziet valt mijn oog meestal op bruine laarzen, en eigenlijk zijn die er wel het meest, maar zoiets heb ik eigenlijk nog nergens gezien! Maar ik moet toegeven dat ik ze eigenlijk wel super vind! Ze zijn volgens mij ook best goed te combineren, want hij kan met bruin en ook met grijs! Dus automatisch ook met zwart enzo! Ik vind ze gaaf! De hak is ook niet te hoog, super! (€99,95)

leuke stoere beige laarsjes met een bontje,+ een fijne hak! Leuk hoor! (€99,95)

Nooit gedacht eigenlijk, maar zalando heeft inderdaad leuke schoenen! Alleen ben ik niet zo’n fan van het online schoenen kopen.. ik wil ze toch eigenlijk wel passen! Weet iemand of je ze na het passen ook retour kan sturen? zoals bijvoorbeeld bij wehkamp??

http://www.hm.com , weer een winkel, waar ik eigenlijk niet kom voor hun schoenen, maar toevallig wel weet dat ze best leuke schoenen hebben, ik zou ze niet voor ”hoofd” schoenen kopen omdat ik denk dat het voor die prijs niet echt een hele goede kwaliteit is, maar voor een goedkoper exemplaar voor erbij is het wel top!

elke keer als ik de H&M binnen loop, zie ik deze schatjes staan, echt altijd trekken ze mijn aandacht, ik vind ze echt heel gaaf! (€39,95)

woa, die zijn gaaf en stoer! Het zijn volgens mij een soort kistjes, ik vind ze echt gaaf! Helaas heb ik al eens kistjes gepast, en hoe gaaf ze staan bij andere meisjes die ik zag die ze hebben, hoe raar en lelijk ze staan bij mij.. maar ik vind het wel gave schoenen! Vooral als je ze een kwart slag omklapt!

 

Dit waren de leukste schoenen die ben ik tegen gekomen, heb jij ergens nog leuke schoenen gespot?

Love,Jill

4 Reacties to “Shoes.”

  1. glasmetwater oktober 26, 2011 bij 2:36 pm #

    Ach ik zie zo vaak leuke schoenen… Hahah en ja van zo’n grote kast vol schoenen droom ik ook hoor :)

  2. eva oktober 26, 2011 bij 6:26 pm #

    echt leuke schoenen ik moet nog nieuwe en denk dat ik korte laarsjes koop,
    en ik zelf heb net nieuwe sleehakken gekocht ze zijn echt mooi en lopen fantastisch!!!
    XX

  3. The Beauty Gem oktober 26, 2011 bij 9:56 pm #

    Echt mooi zo pels aan de schoenen! Love it!

  4. xLovelylife november 15, 2011 bij 11:34 pm #

    Wauw. I Love Shoes too ! :) haha. Liefs,x

Geef een reactie

