Shuffle.

25 Okt

Oepsie, weer een tag, maar ik vond deze op deze blog, en ik vond hem echt super grappig! Je moet je Ipod op shuffle zetten, en de eerste 5 liedjes die opkomen laat ik aan jullie zien, ik zal beloven dat ik niet vals speel, want ik heb best veel liedjes op mijn ipod, en ook best wel rare.. en er zal vast en zeker ook wel een glee liedje tussen zitten, want die heb ik echt héél veel! hahaha!

Ik heb foto’s gemaakt van de liedjes, want ik doe vaak bij een liedje een afbeelding erbij, dat vind ik leuk:)

 

1- I’m a slave for you- Glee cast

oke, dit vind ik eigenlijk best wel een heel vreselijk lied..

2-I’m into you-Jennifer Lopez ft. Lil Wayne

oeh, ik moet toegeven dat ik dit lied echt wel vaak heb gedraaid afgelopen zomer vakantie hihi! Ik ken hem dan ook helemaal uit mijn hoofd, want ik heb de versie dat lil wayne begint met rappen, en dat ken ik al helemaal uit m’n hoofd, en de rest van het liedje ook..:$, echt een leuk nummer!

3-Proud Mary- Glee cast

oooooooh wat leuk dat dit nummer erbij zit! Die heb ik vaak gedraaid, jesuusss, vooral afgelopen zomer weer, woah, hier heb ik echt m’n stembanden kapot op geblèrd en mn voeten op kapot gedanst, haha echt super gaaf nummer, zit weer te swingen hier hoor! Dit is nou typisch zon nummer waar ik suuuuper blij van word! haha zit hier echt weer te swingen, triest hoor! :D

4- Rainbow-Jessie J

haha, ik weet niet waarom dit plaatje bij dit liedje staat, maar ik vind het in ieder geval leuk staan:D, verder vind ik het wel een leuk nummer! maar het is zeker niet mijn lievelingsnummer hoor! Ik vind eigenlijk alleen het reffrein leuk, maar niet super. Laatste tijd luister ik wel een paar liedjes van dit album waar dit nummer ook op staat van Jessie J.

5- Count on me-Bruno Mars

haha, die foto! schamenddd,:$ dit ben ik(links) met Fleur(rechts), hier zaten we nog in de eerste en waren we echt beste vriendinnetjes! Leuke tijd was dat! Maar ja, het nummer Count on me, van Bruno mars, Leuk nummer! Ik had de foto ook met betekenis erbij gezet, want hij zingt: you can count on me like 1,2,3! <3, Dit nummer heb ik denk ik een half jaartje terug best vaak geluisterd nog!

 

Best apart eigenlijk, want ik zet mijn ipod wel eens op shuffle omdat ik geen zin heb om een afspeellijst uit te kiezen, maar dan komen er juist altijd van die stomme liedjes, en nu nog best leuke nummers eigenlijk! haha, is gewoon toeval hoor;) !

Dit vond ik echt een leuke tag! Wat vonden jullie van deze tag? En de liedjes?

Kus, Jill

6 Reacties to “Shuffle.”

  1. eva oktober 26, 2011 bij 6:23 pm #

    stelletje dikkzakken, nee is grapje,
    echt leuke blog!
    ik hou van muziek ipv ik hou van holland ;D

    xxxxxx

  2. eva oktober 26, 2011 bij 6:23 pm #

    ik ga denk ik ook ipod kopen dan kan ik ook shuffelen :)

  3. yramarys oktober 28, 2011 bij 7:08 pm #

    bedankt voor het linken! Echt super leuk bedacht met die foto’s. =)
    & ik ben ook een Glee fan $ haha!

    X

    • fashionforyouandme oktober 28, 2011 bij 8:09 pm #

      Haha dankjewel! Jaaa glee is top. Weet jij toevallig wanneer t weer op tv komt?? (:
      X

      • yramarys oktober 29, 2011 bij 11:13 am #

        Uhm.. nee geen idee. Denk na de kerst ofzo.
        Ze zenden seizoen 3 nu al wel uit in Amerika, dus je kan het al online kijken (via curcica). Maar ik wacht liever tot het op tv komt! =)

        X

      • fashionforyouandme oktober 29, 2011 bij 12:26 pm #

        ja dat weet ik, maar ik vind het idd veel leuker op tv hihi! dankjewel!
        X

Geef een reactie

