We are Bershka // shoplog

27 Okt

Hooooooi!

Gisteren ben ik met een vriendin (Eva) naar Tilburg geweest, is ongeveer een halfuurtje van ons af (Eindhoven) en is super gezellig winkelen, want daar zitten de Bershka,Pull&Bear,Sting,H&M,Vero Moda, alles zit daar :):) (ja oke de Primark niet,hihi)

Lees verder om te weten hoe onze dag was en wat ik heb gekocht!

we are bershka, ik links, eef rechts :)

Om 11 uur gingen mijn moeder en ik, Eva ophalen,

Ik had er super veel zin en had me daarom ook extra leuk aangekleed, want ik had afgelopen zaterdag nog wat leuke dingetjes gekocht, bij ons in Eindhoven bij onze mega Sting & onze H&M :

  

Een vet rood (niet rood als in fel rood, maar een beetje oud roze,rood, zoals ze het op de H&M site zeggen: wijnrood) jasje van de H&M met een leuk detail op de ellebogen(in kleur van mijn laarzen:D) (H&M €35,95)

 

ik weet nu al, dit word mijn lievelingsshirt! haha, want ik heb zóveel jasjes etc. waar ik dit shirt bij aan kan (zie onderstaande foto) met zon leuk ritsje aan de achterkant. (the Sting €25,-)

  

1- een foto van mijn jasjes die leuk staan bij ”het” shirtje en 2- een foto van mijn shirtje en mijn jasje samen!

we reden naar Tilburg, en ja we zijn er nog steeds trots op, we hebben de weg gewoon hélemaal in 1x gevonden! BAM! haha,

Als eerste gingen we naar de Pull & Bear, maar tot onze verbazing en wat dus heel jammer was, hadden ze daar helemaal niet zulke leuke kleren dit keer:(

Daarna gingen we naar de Bershka, en daar heb ik toch wel 2 hele leuke shirtjes gekocht!

 

Een leuk shirtje voor een leuk prijsje,met schattige ”sliertjes” aan de zijkant. Ik weet alleen niet goed of ik ‘m nou met een kort of met een lang jasje moet combineren.. en welke kleur”?? Moet ik nog ff voor kijken, maar ik dacht, ik koop hem gewoon! (Bershka €14,95)

KIJK DAN!, hoe leuk en toepasselijk is dit shirt dan!? Mijn moeder had dit shirt gevonden en ik twijfelde niet meer, ik moest deze gewoon hebben haha! Hij zit ook super lekker, en is een lekkere stof! (Bershka €14,95)

Na de Bershka gingen we  in een schattig Tilburgs caféetje een lekker kopje warme chocomelk met slagroom drinken ♥

(let op: ipod touch kwaliteit,hihi)

Daarna gingen we nog leuke andere winkeltjes in (Lees:H&M,zara,sting,ladysting,pieces,veromoda,sacha,six,etc)

the sting (let niet op hoofd aub)

wij, gekke mensen, in de Zara

Dit vind ik echt vet! Als ik een super grote kamer zou hebben, zou ik dit serieus willen maken!! @ Sasha :D

Verder heb ik niks meer gekocht :(, das wel jammer, maar wel weer beter voor de portemonnee :D, alleen nog een lekker swirl ijsje!♥

Toen we naar huis gingen, hebben we helaas 1uur in de file gestaan.. maar in de file hebben we het toch weer gezellig gemaakt (alle liedjes lekker mee geblérd,radio Hollandio feest muziek geluisterd,het verhaal over paris hilton in de friettent gehoord op radio538)

toen we eindelijk thuis waren, hebben we nog ff  lekker uitgerust en onze nieuwe kleertjes bekeken, en toen hebben we ons ingenesteld op de bank voor GTST en gooische vrouwen de film, met een gezellig ”schaaltje” popcorn!

Popcooorrrnnn <3(supersexy zijn we, ja we weten het..)

Het was echt een super gezellig dagje!! ♥

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs, Jill

9 Reacties to “We are Bershka // shoplog”

  1. Sabine oktober 27, 2011 bij 5:54 pm #

    ahh zo leuk wat je alemaal gekocht hebt! :)
    XSabine

  2. pindakaas oktober 27, 2011 bij 9:25 pm #

    was echt een top dagje!

  3. jessy oktober 28, 2011 bij 2:56 pm #

    echt super leuke foto’s!
    zag er gezellig uit (:
    en ik vind de blazer echt geweldig!

  4. Liezzzzzaa oktober 28, 2011 bij 7:31 pm #

    ieeeel wat zijn jullie lelijk
    hahah grapje het zag eruit als een gezellig dagje!
    veel plezier verder op jullie blog!

  5. petra oktober 29, 2011 bij 2:38 pm #

    Hehe, leuke foto’s!!
    het blazertje met het tshirtje passen idd heel mooi samen!
    En het blogshirtje, zo leuk!!

Trackbacks/Pingbacks

  1. go burgundy! « fashionforyouandme - januari 5, 2012

    […] Het burgundy colbert en shirtje uit dit artikel. […]

Geef een reactie

