I’m Backkk + shoplog

1 Nov

Heeee allemaal,

ik ben weer terug van engeland ! Het was echt een top weekje, en engeland is echt een heeeel leuk land ! je kunt er echt heel goed shoppen bijv. bij de New Look, primark, topshop en natuurlijk de leuke vintage winkeltjes die daar op iedere hoek van de straat zitten.

Ik vond zelf de topshop een beetje tegen vallen omdat het nog best wel duur is en het was niet echt mijn stijl. De primark is natuurlijk wel echt heel leuk het liefst wil ik wel alles kopen wat ze daar hebben haha. Ook de new look is een hele leuke winkel het lijkt een beetje op de H&M maar dan net wat appartere kleren echt een hele leuk winkel !

Ik ben ook helemaal fan van cup cakes  en in engeland is dat nu helemaal een hype dus ik heb ook nog super veel leuke versiersels gekocht voor op de cup cakes, daar verkopen ze echt heel veel in de supermarkt ook Rimmel Make-up is daar veel goedkoper dan hier ik heb 2 nagellakjes gekocht van Rimmel voor maar  2,25,- per stuk  echt heel goedkoop!

Ik heb eigenlijk alles bij de primark gekocht, want bij de new look en topshop enz.  had ik niet echt iets gevonden wat ik echt zocht.

          

ring van de primark  ik weet niet precies meer hoe duur die was. maar ik was echt al lang op zoek naar zo’n ring ik ga m echt vaak om hebben :)

de rimmel nagellakjes :) in de kleuren  misty jade (links) en blue my mind (rechts)  deze komen uit een supermarkt de morrisons

 

heel veel verschillende armbandjes met allemaal een roze tint ik vond ze zoo schattig ! :)  ook van de primark

schattige schuif speldjes met  een veertje er op  ook weer van de primark haha.

en deze leuke tas ik ben er echt verliefd op !  haha hij was 1o pond dus ongeveer 11,50,-

een rood oranje wollen vest van de primark die was 12 pond dus ongeveer 13,15,-

de ketting en de armbanden weet ik niet meer precies, sorry !

 

wat vinden jullie van mijn aankopen ?

sorry dat ik van sommige dingen de prijs niet meer weet !

xkussIlonaa

 

6 Reacties to “I’m Backkk + shoplog”

  1. yramarys november 2, 2011 bij 9:42 pm #

    Super leuke dingen! :)
    En ook vet dat je naar Londen bent geweest!
    Heeft de I love nagellak ook een geur?
    Volgens mij hadden sommige van die nieuwe lakjes namelijk een geur, haha! :)

    • fashionforyouandme november 4, 2011 bij 7:39 am #

      Hoi! Nee ik ben niet naar London geweest.. Haha. Nee aande nagelakjes die ik heb zitten volgens mij geen geur hoor.. Das wel vet als die er zijn!
      Dankjewel voor je reactie.
      X

  2. Louna Beauty november 5, 2011 bij 5:12 pm #

    Ahhh leuke dingen gekocht zeg! Londen daar wil ik echt nog heen! :)

  3. pinkuhiyoko november 6, 2011 bij 12:09 pm #

    leuke spulletjes! die ring is echt geweldig! ik ga morgen richting engeland so primark here i come! haha liefs xx

  4. B-eyourself TM november 21, 2011 bij 4:48 pm #

    Je schrijft een beetje kleuterachtig.
    Zonder hoofdletters en komma’s, maar ook de punten vergeet je regelmatig

Geef een reactie

