Lookbook- draag oversized.

6 Jan

Een van de trends van nu: OVERSIZED, het ziet er lekker en leuk uit en het zit hèèrlijk!

Wat vind jij van de oversized trend? Draag jij hem al volop of vind je ‘m toch een tikkeltje te nonchi of onvrouwelijk?

Kijk mee naar de LOOKBOOK foto’s en ontdek hoe jij de oversizede trend het beste kunt dragen.

373800_335648053113281_216909251653829_1413644_1158476751_n_large

Oké eerlijk is eerlijk, de oversized trend, het staat je of je staat het niet. Ben je iets breder gebouwd(bijvoorbeeld brede schouders), dan kan een oversized shirt je juist nog breder maken, maar bij de ander kan het ook zijn dat de oversized juist goed staat omdat die gene een beetje stevig is gebouwd en die er dunner in lijkt. Staat een oversizede trui of shirt je? Lucky you!! Maar je kunt de oversizede trui op verschillende manieren dragen:

Zo kun je ‘m met een jasje/vest/colbertje dragen, zo lijk je er minder plumpy in:

In een rokje of in een broek:

half in een rokje hierboven en half in een broekje hieronder.

Of wat ook super leuk staat en waarmee je je curves benadrukt met een riem:

Tumblr_luzbx0mems1qzjerfo1_500_large

Oversizede trui met een panty/legging:

Persoonlijk vinden we dit het leukst, een lekkere oversizede trui met een jasje/colbertje/vestje of gewoon met lange mouwen en een mooie ketting of sjaal met een panty of maillot, en het is ook nog eens vrouwelijk en het zit echt heel lekker, we likiee!

Maar je hebt niet alleen oversizede shirts en truien, maar ook vesten en colbertjes!

oversized wollen vest.

oversized colbert.

Miley houdt van de nonchi maar toch hippe en vrouwelijke oversizede kleding en wij ook! Wat vinden jullie er van?

Foto’s via http://www.lookbook.nu

P.S. dit is onze 50ste blogpost! :D

13 Reacties to “Lookbook- draag oversized.”

  1. salwavandergaag januari 7, 2012 bij 8:07 am #

    Mooie foto’s zeg! Ik hou van die stijl

  2. roos januari 7, 2012 bij 4:16 pm #

    Ziet er super leuk uit! Ik heb ook een lookbook maar dan gewoon in een schrift

  3. deijsprinses januari 7, 2012 bij 4:45 pm #

    Ik vind niet dat deze look evendraagbaar is voor ieder figuur. Ik heb een zandloperfiguur en ben aan de kleine kant wat al snel resulteert in: ik ben plots een smurf die 10 kilo dikker is.
    Of (!) misschien doe ik het gewoon verkeerd? Help!

    • fashionforyouandme januari 7, 2012 bij 7:22 pm #

      dat probleem heb ik ook, ik heb precies hetzelfde als jou. Heb je het al een keer met een colbertje gebrobeerd?
      xJill.

      • deijsprinses januari 7, 2012 bij 7:42 pm #

        Je bedoelt een colbert over iets baggy? Of hoe bedoel je?

      • fashionforyouandme januari 8, 2012 bij 10:20 am #

        Ja dat bedoel ik. Een colbertje (of gewoon een jasje) kan echt een hele leuke draai geven aan een oversizede trui of shirt :)

      • deijsprinses januari 9, 2012 bij 4:13 pm #

        Awel, ik ga het eens proberen!

  4. glasmetwater januari 8, 2012 bij 3:52 pm #

    Ik vind oversized truien echt helemaal geweldig! En ook vrouwelijk. Je moet gewoon zorgen dat je je sleutelbeen en polsen ziet, want hierdoor zie je er vrouwelijker uit dan in een trui die helemaal dicht is zeg maar. :)

    • fashionforyouandme januari 8, 2012 bij 8:57 pm #

      Ooh dat is ook een goeie! Had ik eigenlijk nooit eerder gehoord!

      • glasmetwater januari 10, 2012 bij 5:30 pm #

        haha ja het werkt wel :)

  5. joyce januari 9, 2012 bij 8:08 pm #

    die eenna laatste foto is echt mooi, staat haar ook echt goed
    :)

  6. Kim januari 10, 2012 bij 7:04 pm #

    Ik ben gek op over-sized !! Heel leuk artikel

  7. phuong januari 12, 2012 bij 11:44 pm #

    heerlijk de nonchalante look!

    Travel in Style

Geef een reactie

