Shoplog Jill 25’02’12’

26 Feb

Gister ging ik eventjes naar de stad, en ineens waren daar overal leuke nieuwe voorjaars collecties, en oooh daar kon ik dus niet vanaf blijven he.. en dat blijkt, want er is weer een nieuwe shoplog voor jullie!

Kijk mee wat ik heb gekocht!

Als eerste de accesoires:

Set van 2 armbanden, H&M 

Als eerste heb ik deze twee gave groene en blauwe armbanden gekocht. Ik vind ze echt vet, heel strak, als je me snapt, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen..

Oorbellen Pieces €9,95,-

Ahwww, ik vind deze oorbellen van de Pieces zó snoezig! Groot zijn ze wel, maar de lieve kleur en de lieve veertjes camoufleren dat een beetje. Ik heb ze gekocht voor bij mijn nieuwe broek en blousje. I love them! Ik hoop alleen niet dat de veren (snel) kapot gaan, want ik heb nog andere oorbellen met veren maar die zien er niet zo geweldig meer uit.. Ik ga heel zuinig doen!

Riem Pieces €9,95,-

Ook dit riempje vond ik heel erg schattig en had ik ook gekocht voor bij m’n andere nieuwe kleding.

Dat waren de accesoires alweer, nu naar de kleding!

Hoge broek, Pieces, €35,-

Ik heb hem al zooo vaak zien hangen, deze hoge broeken bij de Pieces, en Ilona heeft ‘m ook in het zwart, maar toen ik deze lichtroze met een lichte glitter zag hangen wilde ik hem écht graag hebben. En ik had ook nog een Pieces waardebon dus dat was al helemaal mooi. Nee ik twijfelde niet aan deze mooie broek! Leuk detail, de rits achterop. Of ja leuk detail, ik vind het een super gaaf detail!!

Hempje, Pieces, €9,95

Gewoon een simpel, basic hempje.

Kanten poncho, Pieces, €29,95,-

Nouja, een poncho wil ik het nou niet écht noemen. Het is meer een super leuk kanten hesje ofzo.. Poncho klinkt zo winters. ;)

Blouse, The Sting, €35,-

Toen ik dit blousje zag hangen pakte ik hem geleik, ik vond hem zó leuk staan bij m’n broek. En hij was ook nog eens in de aanbieding! Ik vind ‘m ook gewoon heel zomers, en hij is lekker luchtig enzo dus ook leuk op het strand voor over mijn bikini. Ik zie me al helemaal lopen met dit blousje aan, kort broekje, slippertjes, zonnebril, hoedje, ijsje mmmm wat heb ik zin in de zomer zeg!

Spijkerblouse, H&M, €19,95,-

Jeah, eindelijk heb ik een spijkerblouse! Ik zocht al zooo lang naar dé perfecte spijkerblouse, en ik zag deze hangen voor 20 euro en ik kon hem echt niet laten hangen. Dus zonder twijfel, deze spijkerblouse. Ook leuk in de zomer over een zomerjurkje of jumpsuit als het in de eind van de middag of juist in de begin van de middag nog wat frisser is.

Wat vinden jullie van mijn geshopte spullen? Hebben jullie al iets leuks gevonden tussen de nieuwe collecties?

 

5 Reacties to “Shoplog Jill 25’02’12’”

  1. jessy februari 29, 2012 bij 9:37 pm #

    wauw je hebt zoveel leuke dingen gekocht!

  2. glasmetwater maart 17, 2012 bij 9:34 am #

    Lekker veel geshopt zo te zien! Ik ben vooral fan van de oorbellen, en het kanten dingetje van pieces is gewoon gewelig! :)

  3. Mariel april 15, 2012 bij 8:11 pm #

    Leuke oorbellen heb je geshopt!

  4. Simone april 28, 2012 bij 1:03 pm #

    Ik wil ook nog een spijkerblouse!

  5. xxxcharr mei 3, 2012 bij 9:50 pm #

    Superleuke dingetjes!xxx

Geef een reactie

